Poslanstvo

Poslanstvo podjetja je pomoč podjetnikom in podjetjem pri ustvarjanju tako poslovne, kadrovske kot finančne sinergije. Specializirani smo za organizacijsko diagnostiko in optimizacijo podjetij in poslovnih združenj. Vizija je jasna: Opazimo. Budni.

Vizija

Ustvarjanje okolja za uspeh.

 
1. Programi
Natisni
  • Coachingi
  • Svetovanja za podjetja in posameznike
  • Veščine javnega nastopanja
  • Vodenje težavnih sodelavcev
  • Konflikti: dobre in slabe plati trenj in nesoglasij
  • Upravljanje s časom
  • Samoupravljanje in samomotivacija
  • Odgovornost in samoodgovornost
  • Organizacijska diagnostika
  • Čustvena inteligenca in multikapitalnost
  • Vrednote in redovi vrednot; upravljanje s čustvi
  • Retorika (taksonomije izrekanja, retorični registri, retorije)
  • Prodajne veščine: miselno vplivanje in vpliv podzavesti na prodajo
  • Magija pozitivnega mišljenja: dometi in omejitve
  • Poslovna objektivnost in subjektivnost poslovanja in poslovnih odločitev
  • Znanost in gospodarstvo: sinergije sodelovanja
  • Ustvarjalne tehnike mišljenja
  • Pospeševanje pomnenja in pomen koncentracije za uspešno kognitivno mapiranje
  • Stres moda ali dejstvo
  • Management jeze
 
 
 

Certificirana izobraževanja: vsa izobraževanja in treningi, ki jih podjetje nudi, so certificirana. V kolikor vas specifičen program zanima, nam pišite za srečanje, kjer vam podamo nadaljnje informacije na  info@budnjani.si.

 
 
 

Za podjetja

 
1. Netehnološke inovacije
Natisni

Predhodijo tehnološkim. Rast podjetja je odvisna od 4 ključnih stebrov managementa oz. vodenja: planiranja, organizacije, vodenja in nadzora. Netehnološke inovacije so možne pod pogojem zaveze,ki jo do podjetja gojijo tako zaposleni kot ostali deležniki (lokalne skupnosti, država, interesne skupine itd.). Klasični 4-je stebri se spreminjajo; planiranje pomeni usklajevanje mreže kompleksnih sistemov in posameznikov, ki se zavedajo lastne avtonomije; vodenje je možno ob kontinuirani osebni rasti; organizacija postaja nemogoča brez referenčne moči vodij in nadzor je uspešen le ob trajni zavezi zaposlenih.

Spremenjena poslovna okolja nudijo številne izzive in zahtevajo nove poslovne obrazce, ki so jih vešči le tisti, ki v nova znanja vlagajo tako razvojna sredstva kot poslovni ter zasebni čas.

 
2. Poslovna antropologija
Natisni

Nove vidike poslovne antropologije, vede, katere specifične znanstvene metode uporabljajo podjetja po vsem svetu že več kot 30 let, v Sloveniji uporabljajo zlasti družinska podjetja, ki se zavedajo pomena dobrih odnosov in čistih relacij med zaposlenimi za uspešen poslovni preboj. Poslovna antropologija, ob podpori metodologije poslovnega raziskovanja, kaže veliko uspehov na naslednjih področjih:

marketinških raziskav z novimi prodajnimi modeli in tehnikami,
oblikovanja poslovnih modelov z višjo dodano vrednostjo,
celovitejšega pristopa k internacionalizaciji,
preučevanja organizacijske kulture,
analize dejavnikov odličnega voditeljstva.

Med zvestimi naročniki storitev poslovnih antropologov so številna uspešna podjetja denimo: Apple, Coca-Cola, Pizza-Hut, McDonald's, Unilever, General Motors, HP, Microsoft, Nokia, Canon, Ford, IBM, Xerox, Ikea in številna druga; javnosti pa je verjetno najbolj znan primer največjega izdelovalca računalniških procesorjev na svetu: podjetja Intel, ki sodeluje z antropologinjo Genevieve Bell (posnetek njenega govora). Poglavitna prednost metod poslovne antropologije je namreč ravno ta, da so uporabne za vse gospodarske panoge.

Poslovni antropologi dekodirajo rituale korporativnega sveta in se pri tem usmerjajo zlasti v raziskovanje potreb, želja in navad potrošnikov (marketing, prodaja, razvoj izdelkov in storitev, strategije nastopa na trgih) ter zaposlenih (HR, vodenje, organizacijska klima). Metode poslovne antropologije obravnavajo poslovne izzive celostno, spodbujajo oblikovanje inovativnih in tržno usmerjenih poslovnih modelov, sistematično spremljanje kakovosti odnosov z deležniki in tako prispevajo k razvoju in utrjevanju blagovnih znamk, večji prodaji in trajnostni rasti. Pri tem vnašajo v klasične analize svojevrstno svežino in na inovativen način zapolnijo bele lise razumevanja navad potrošnikov, zavedajoč se, da je brez kupca vsakršen izdelek ali storitev sama sebi v namen. Najuspešnejša podjetja so namreč tista, ki uživajo največje zaupanje vseh deležnikov.

V podjetju Budnjani d.o.o. poslovno antropologijo nadgrajujemo z načeli multikapitalnosti, totaliteto podjetij (vključevanje vseh stopenj kompleksnosti in zapletenih okolij) in avtentičnosti (trening pristnih kompetenc posameznika in podjetij). Poslovna antropologija - kot sicer že uveljavljena veda - je v podjetju zasnovana v smereh harmonizacije neskladij, povezovanja z zunanjimi okolji in ustvarjanja novih socialnih in kulturnih ekologij podjetij.

 
3. Management osebnih potencialov
Natisni

Pomen talentov, razvijanje potencialov in uspešen prenos znanja so področja, ki so za dolgoročno rast ključna. Kako locirati primerna okolja za razvoj talentov, kako ustvariti konstruktivna delovna okolja in pogumne vizionarske liderje so vprašanja, na katera vam v Budnjani d.o.o. priskrbimo odgovore.

Enačaj med poslovno in osebno rastjo postaja dejstvo, na katerem bodo vsa uspešna podjetja prihodnosti gradila lastne temelje dolgoročnega obstoja.

 
4. Genealogije
Natisni

Rast kapitala skozi čas in generacije je zanimivo področje, ki nudi številne uvide v razumevanje finančne (ne)uspešnosti podjetij. Kako vedeti, ali bo neka poslovna odločitev rodila sad v prihodnosti? Kako pravilno optimizirati poslovne procese? Odgovore na sedanja vprašanja največkrat najdemo v zgodovini, tako naroda kot lastnega rodu. S pomočjo analize virov in statističnih obdelav nudimo vpogled v preteklost in pomagamo pri gradnji simulacije prihodnjih scenarijev za vas, vaše podjetje in ideje, ki jih razvijate.

 
5. Metodologija poslovnega raziskovanja
Natisni

Da bi poslovno pot pravilno zastavili, da bi razumeli parametre vpliva na našo poslovno odločitev, nudimo vpogled v metodologijo poslovnega raziskovanja, kjer pridobimo znanja o vzorčenjih, populacijah in načinih, kako izmeriti mehke spremenljivke poslovnih procesov, ki se vedno izkažejo kot ključni.

 
 
 

Za posameznike

 
1. Psihološka kirurgija
Natisni

Človek kot bitje mnoštva dimenzij samemu sebi pogosto predstavlja velik problem. V vsebinski usmeritvi »psihološka kirurgija« se naučimo tehnik mišljenja, umiritve uma, vidikov ustvarjalnega mišljenja in novega osebnega načrta razvoja za lastnosti, ki jih želimo izpopolniti. Gre za nov vidik osebnega treninga, ob sodelovanju medicine, psihiatrije in psihologije.

 
2. Duhovna inteligenca
Natisni

Človek brez močnega duha izgori v času, ki nam predstavlja neprestane izzive. Dvig duhovne inteligence je dolgoročni cilj, kjer s pomočjo metodologije poštenja do sebe, discipline in dela dosegamo vidne rezultate v treh mesecih, trajne pa ob spremembi ključnih vsakodnevnih, poslovnih in osebnih navad. Navade oblikujejo nevronske poti, slabe razvade pa uničujejo konstruktivno sinergijo uma-telesa-duha.

 
3. Nenadzorovane stranske posledice
Natisni

Razumevanje vzročno-posledičnih vezi je trajni izziv za vsakega posameznika. S pravilno notranjo naravnanostjo, s treningi in izobraževanjem o ključnih temah (antropologija spolov, antropozofija, psihoanaliza, nevropsihologija) dosegamo stanje, ko nenadzorovane stranske posledice ne delujejo več.

 
4. Za podjetja in njihove posameznike
Natisni

Ker poslovno rast obravnavamo enakovredno osebni rasti, se ukvarjamo tudi s področji zasebnega in intimnega, kot sta družina in otroci. Disharmonija na zasebnem nivoju namreč statistično značilno vpliva na slabe poslovne rezultate. Pomagamo vam uravnovesiti raznolike nivoje bivanja in delovanja.

 
5. Za družine
Natisni

Nudimo poglobljeno analizo in celostni pristop, kjer kombiniramo najučinkovitejša spoznanja iz področja psihoanalize, psihiatrije in kognitivnih znanosti.

 
6. Za adolescente
Natisni

Nevropsihologija ima danes mnogo odgovorov na tipična vprašanja staršev in odraščajočih posameznikov. Ali je adolescenca le kulturni mit, ali jo najdemo na vseh območjih sveta? Včasih so pričakovanja v vezi z vlogo bolj trajna in odločujoča, kot je samo stanje, v našem primeru hipoteza o adolescenci.
Konflikt ima tak pozitivne kot negativne posledice, tako kot npr. konstruktivna in destruktivna jeza. Naučimo vas, kako obravnavati konflikte v sinergiji podjetja, kako upravljati z jezo, seveda s predpogojem poštenega in pravičnega poslovanja. Upravičene jeze ne moremo krotiti drugače kot s konkretnimi spremembami.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.